Monday, July 12, 2010

Tajine de pui cu fasole











Ingrediente:
  • 500 g fasole verde
  • 1/2 kg carne de pui
  • 2 roşii
  • 1 ceapa
  • 2 căţei de usturoi
  • 1 lingura patrunjel tocat
  • 4 linguri de ulei de măsline
  • 1 lingura boia dulce
  • sare, piper
  • 1 lingurita de ghimbir  
Mod de preparare:


Intro un tajine sau o tigaie se soteaza carnea cu ceapa usturoiu si uleiu de masline. Se adauga rosiile taiate cuburi,  se condimenteaza, adaugam patrunjel si 1/2 litru de apa, se lasa se fierba carnea.





























se adauga fasole si se lasa sa fierba  pe foc mic pana cand sosul este scazut.

















6 comments:

Nely said...

Ma bucur ca te-am descoperit! Felicitari pentru blog si retetele minunate!
Premii frumoase te asteapta pe blogul meu. Pupici.

nawal said...

Multumesc mult mult si inca multumesc pentru premii frumoase. pupic

hapleablog said...

te-am adaugat in blogroll :)

MONONOKE KITCHEN said...

Frumos blog, felicitari!

nawal said...

Multumesc fetelor :)

pansy said...

nawal,draga mea,am descoperit acum blogul tau si m-am bucurat foarte mult.am fost in maroc acum 2 ani si m-am indragostit de tara ta.mi-a placut foarte mult.am incercat sa ma adaug la urmaritori,dar vad ca nu merge.probabil ca e o problema de moment.sa fii sigura ca am sa incerc multe din retetele tale.te-am adaugat la blogrolul meu.
te descurci foarte bine romaneste.bravo!

Post a Comment